Lietošanas pamācība
Autorizēties
Uz sākumu

Siguldas novada pašvaldības pakalpojumu portāls

Izziņas izsniegšana par nekustamā īpašuma adresi

Pašvaldības pakalpojumi

Atgriezties

Pieteikt e-pakalpojumu
Pakalpojuma saņemšanas kārtība
  1. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie iesniegt aizpildītu iesniegumu.
  2. Pēc iesnieguma saņemšanas 30 dienu laikā tiek sagatavota un izsniegta izziņa.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

  • klātiene;
  • pasts;
  • e-pasts – ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un parakstīts ar elektronisko parakstu, drošu laika zīmogu;
  • e-pakalpojums.

Pakalpojuma saņemšanas veids: klātiene, pasts.

Pakalpojuma apraksts

Pakalpojums nodrošina iespēju nekustamā īpašuma īpašniekam saņemt izziņu par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi, norādot pašvaldības lēmumā ietverto informāciju – adresācijas objektu, kadastra apzīmējumu (ja tāds ir), piešķirto adresi, iepriekš lietoto adresi (ja tāda norādīta lēmumā). Gadījumā, ja adrese piešķirta līdz adresācijas sistēmas izveidei, izziņā tiek norādīts adresācijas objekts, kadastra apzīmējums (ja tāds ir), reģistrētā adrese saskaņā ar vēsturisko informācijas avotu (ja iespējams noteikt, tiek norādīts arī reģistrācijas gads un datums).

Informāciju par to, vai adrese konkrētajam adresācijas objektam ir reģistrēta Valsts adrešu reģistrā, ir iespējams pārbaudīt publiski pieejamā interneta vietnē
www.kadastrs.lv.


Termiņš
30 dienas
Pakalpojuma maksa
Nav
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Siguldas novada pašvaldības Teritorijas attīstības pārvalde
Zinātnes iela 7, Sigulda, Siguldas novads, tālrunis 67800957, e-pasts pasts@sigulda.lv.

Apmeklētājus pieņem:

  • pirmdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00,
  • ceturtdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00.
Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu
Pakalpojuma dokumentu veidlapas
Izziņas izsniegšana par nekustamā īpašuma adresi
Atgriezties