Lietošanas pamācība
Autorizēties
Uz sākumu

Siguldas novada pašvaldības pakalpojumu portāls

Par adreses piešķiršanu

Pašvaldības pakalpojumi

Atgriezties

Pieteikt e-pakalpojumu
Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Pakalpojuma saņemšanai nekustamā īpašuma īpašniekam nepieciešams iesniegt šādus dokumentus:

  1. īpašuma apliecinoši dokumenti;
  2. zemes robežu plāns un zemes gabala sadalījuma shēma;
  3. būvprojektu vai ēkas kadastrālās uzmērīšanas lieta u.c.

Pēc dokumentu saņemšanas tiek sagatavots un izsniegts lēmums par adreses piešķiršanu.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

  • klātiene;
  • pasts;
  • e-pasts – ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un parakstīts ar elektronisko parakstu, drošu laika zīmogu;
  • eAdrese – ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un parakstīts ar elektronisko parakstu, drošu laika zīmogu;
  • e-pakalpojums.
Pakalpojuma saņemšanas veids:
  • klātienē;
  • pasts;
  • eAdrese.
Pakalpojuma apraksts

Pakalpojums nodrošina adreses piešķiršanu ēkai vai zemei.


Termiņš
30 dienas
Pakalpojuma maksa

Nav

Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Attīstības un investīciju pārvalde
Zinātnes iela 7, Sigulda, Siguldas novads,

tālrunis 22433647, e-pasts pasts@sigulda.lv.

Apmeklētājus pieņem:

  • pirmdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00,
  • ceturtdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00.

Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) kontaktinformācija Siguldas novadā

Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu
Pakalpojuma dokumentu veidlapas
Par adreses piešķiršanu vai mainīšanu
Atgriezties