Lietošanas pamācība
Autorizēties
Uz sākumu

Siguldas novada pašvaldības pakalpojumu portāls

Atkārtota domes sēdes, komitejas vai komisijas lēmumu izsniegšana

Pašvaldības pakalpojumi

Atgriezties

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

  1. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešams iesniegt attiecīgu iesniegumu.
  2. Pēc iesnieguma saņemšanas un pašvaldības nodavas samaksas 30 dienu laikā tiek sagatavots un izsniegts vai nosūtīts pieprasītais lēmums.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

  • klātiene;
  • pasts;
  • e-pasts – ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un parakstīts ar elektronisko parakstu, drošu laika zīmogu.

Pakalpojuma saņemšanas veids: klātiene, pasts.

Pakalpojuma apraksts
Pamatojoties uz saņemto informācijas pieprasījumu klātienē, pa pastu vai ar elektroniskajiem sakaru līdzekļiem, tiek sagatavoti Siguldas novada domes sēžu protokolu izraksti un/vai lēmumi. Sagatavotie dokumenti tiek nosūtīti adresātam pa pastu vai sagatavoti izsniegšanai klātienē pēc pašvaldības nodevas samaksas.

Termiņš
Līdz 1 mēnesim
Pakalpojuma maksa
6,66 eiro
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrs
Raiņa iela 3, Sigulda, tālrunis 80000388, e-pasts pakalpojumucentrs@sigulda.lv.

Apmeklētājus pieņem:

  • pirmdienās: 8.00–18.00,
  • otrdienās: 8.00–17.00,
  • trešdienās: 8.00–17.00,
  • ceturtdienās: 8.00–18.00,
  • piektdienās: 8.00–17.00.
Siguldas novada pašvaldības dome
Pils iela 16, Sigulda, tālrunis 67970844, e-pasts: pasts@sigulda.lv

Apmeklētājus pieņem:

  • pirmdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00,
  • ceturtdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00.

Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu Pakalpojuma dokumentu veidlapas
Šim pakalpojumam nav pieejami dokumenti
Atgriezties