Siguldas novada pašvaldības pakalpojumu portāls
Nepieciešamie dokumenti:
Pašvaldība iesniegumu izskata 10 dienu laikā no tā saņemšanas dienas. Uz iesnieguma izskatīšanu tiek pieaicināts pasākuma organizators. Pašvaldība pārbauda, vai pasākuma organizators ir ievērojis visas prasības, vai pieteiktais pasākums netraucēs citu agrāk pieteiktu pasākumu norisi, vai tas neapdraudēs sabiedrisko kārtību un drošību, cilvēku dzīvību vai veselību, un pieņem attiecīgu motivētu lēmumu – izsniegt atļauju pasākuma rīkošanai, neizsniegt atļauju tā rīkošanai vai atlikt (ne ilgāk kā uz piecām dienām) iesnieguma izskatīšanu lēmumā norādīto trūkumu novēršanai. Ja pašvaldība konstatē, ka plānotais pasākums nevar notikt iesniegumā norādītajā vietā vai laikā, tā var piedāvāt citu vietu vai laiku. Šajā gadījumā pašvaldība izsniedz atļauju attiecīgā pasākuma rīkošanai, ja pasākuma organizators piekrīt piedāvātajai pasākuma norises vietai un laikam.
Lai saņemtu atļauju, ne vēlāk kā 15 dienas pirms plānotā pasākuma norises sākuma pasākuma organizatoram jāiesniedz iesniegums Siguldas novada pašvaldībai, aizpildot iesnieguma veidlapu. Iesniegumam jāpievieno nepieciešamie dokumenti. Iesniedzot iesniegumu, pasākuma organizators uzrāda personu apliecinošu dokumentu, juridiskās personas pārstāvis – arī dokumentus, kas apliecina viņa tiesības pārstāvēt attiecīgo juridisko personu.
Ja publiska pasākuma norises vieta atrodas vairāku pašvaldību administratīvajā teritorijā, iesniegumu iesniedz visām attiecīgajām pašvaldībām.
Siguldas novada pašvaldība
Pils iela 16, Sigulda
Klientu apkalpošanas speciāliste Liene Graudiņa
Tālrunis 67970888, pasts@sigulda.lv