Pakalpojuma saņemšanas kārtība
Nepieciešamie dokumenti:
Līgumu kopijas, kurus pasākuma organizators noslēdzis ar
kārtības uzturētājiem, personām, kas atbildīgas par publiskā pasākuma
tehnisko drošību, kā arī sabiedrisko kārtību un drošību;
Detalizēts pasākuma plāns, kas ietver aktivitāšu laika plānu,
plānoto izvietojuma shēmu un citus nosacījums, kas attiecas uz konkrēto
pasākumu;
Pasākuma norises vietas īpašnieka rakstveida piekrišana tā
rīkošanai, ja viņš nav pasākuma organizators (atkarībā no pasākuma
specifikas – Dabas aizsardzības pārvalde, Latvijas Valts ceļi, citu
juridisku vai fizisku personu saskaņojums);
Ja plānotais publiskais pasākums paredz sporta sacensības,
pasākuma organizators papildus iepriekš minētajiem dokumentiem
iesniegumam pievieno sporta sacensību nolikumu;
Ja plānotais publiskais pasākums paredz sacensības
autosportā, motosportā vai ūdens motosportā, pasākuma organizators
papildus iepriekš minētajiem dokumentiem iesniegumam pievieno Sporta
likumā noteiktajā kārtībā attiecīgajā sporta veidā atzītās sporta
federācijas izsniegtu sacensību norises vietas (trases) licences un
attiecīgajā sporta veidā licencēta atbilstošas kategorijas galvenā
tiesneša licences kopijas, uzrādot oriģinālu, vai notariāli apliecinātas
kopijas;
Ja publiska pasākuma norises vietā atradīsies vai tiks
izmantotas bīstamas iekārtas, pasākuma iesniegumam pievienots
normatīvajos aktos paredzēto bīstamo iekārtu valdītājam to lietošanai
nepieciešamo atļauju un citu šo iekārtu ekspluatācijai nepieciešamo
dokumentu kopijas.
Pašvaldība
iesniegumu izskata 10 dienu laikā no tā saņemšanas dienas. Uz
iesnieguma izskatīšanu tiek pieaicināts pasākuma organizators.
Pašvaldība pārbauda, vai pasākuma organizators ir ievērojis visas
prasības, vai pieteiktais pasākums netraucēs citu agrāk pieteiktu
pasākumu norisi, vai tas neapdraudēs sabiedrisko kārtību un drošību,
cilvēku dzīvību vai veselību, un pieņem attiecīgu motivētu lēmumu –
izsniegt atļauju pasākuma rīkošanai, neizsniegt atļauju tā rīkošanai vai
atlikt (ne ilgāk kā uz piecām dienām) iesnieguma izskatīšanu lēmumā
norādīto trūkumu novēršanai.
Ja pašvaldība konstatē, ka plānotais pasākums nevar notikt
iesniegumā norādītajā vietā vai laikā, tā var piedāvāt citu vietu vai
laiku. Šajā gadījumā pašvaldība izsniedz atļauju attiecīgā pasākuma
rīkošanai, ja pasākuma organizators piekrīt piedāvātajai pasākuma
norises vietai un laikam.
Pakalpojuma apraksts
Lai
saņemtu atļauju, ne vēlāk kā 15 dienas pirms plānotā pasākuma norises
sākuma pasākuma organizatoram jāiesniedz iesniegums Siguldas novada
pašvaldībai, aizpildot iesnieguma veidlapu. Iesniegumam jāpievieno
nepieciešamie dokumenti.
Iesniedzot iesniegumu, pasākuma organizators uzrāda personu
apliecinošu dokumentu, juridiskās personas pārstāvis – arī dokumentus,
kas apliecina viņa tiesības pārstāvēt attiecīgo juridisko personu.
Ja publiska pasākuma norises vieta atrodas vairāku pašvaldību
administratīvajā teritorijā, iesniegumu iesniedz visām attiecīgajām
pašvaldībām.
Termiņš
10 dienas
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta
Siguldas novada pašvaldība (Pils iela 16, Sigulda)
Dokumentu pārvaldības speciāliste Liene Graudiņa, tālrunis 67970888, pasts@sigulda.lv
Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu
Pakalpojuma dokumentu veidlapas
Šim pakalpojumam nav pieejami dokumenti