Lietošanas pamācība
Autorizēties
Uz sākumu

Siguldas novada pašvaldības pakalpojumu portāls

Domes sēdes lēmumu izrakstu izsniegšana

Pašvaldības pakalpojumi

Atgriezties

Pakalpojuma saņemšanas kārtība

Pakalpojuma saņemšanai nepieciešams iesniegt iesniegumu.

Pakalpojuma pieprasīšanas veids:

  • klātiene;
  • pasts;
  • e-pasts ja elektroniskais dokuments ir sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un parakstīts ar elektronisko parakstu, drošu laika zīmogu.

Pakalpojuma saņemšanas veids: klātiene, pasts.

Pakalpojuma apraksts
Pamatojoties uz saņemto rakstisko informācijas pieprasījumu klātienē, pa pastu vai ar elektroniskajiem sakaru līdzekļiem (dokuments parakstīts ar drošu elektronisko parakstu), tiek sagatavoti lēmumu projekti izskatīšanai Domes sēdē. Piecu darba dienu laikā pēc Domes sēdes tiek parakstīts sēdes protokols un sagatavoti lēmumu izraksti. Sagatavotie dokumenti tiek nosūtīti adresātam ar pavadvēstuli pa pastu vai sagatavoti izsniegšanai klātienē.

Termiņš
Līdz 1 mēnesim
Pakalpojuma maksa
Pašvaldības domes sēžu, komiteju un komisiju protokola izraksta izsniegšana - 6,66 eiro. Par pirmreizēju izraksta pieprasīšanu netiek iekasēta maksa, ja pieprasītājs ir procesa dalībnieks.
Kontaktinformācija un pakalpojuma saņemšanas vieta

Siguldas novada pašvaldība
Pils ielā 16, Sigulda, tālrunis 67970869, e-pasts pasts@sigulda.lv.

Apmeklētājus pieņem:

  • pirmdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00,
  • ceturtdienās: 8.00–13.00, 14.00–18.00.
Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu Pakalpojuma dokumentu veidlapas
Šim pakalpojumam nav pieejami dokumenti
Atgriezties